Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NK do Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie)

Łożysko koła FAG Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła OPTIMAL Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DYS Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DYS
Łożysko koła ESEN SKV Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBEST Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KAWE
Łożysko koła LUCAS Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NK
Łożysko koła NTY Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NTY
Łożysko koła QUINTON HAZELL Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford MONDEO V liftback (CE) 2.0 TDCi 4x4 liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
752551
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
752551
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ciężar netto [kg]:  3,37
Rozstaw srub mocujących:  108
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Felga - ilosć śrub:  5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze