Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła HART do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) FAG
Łożysko koła BENDIX Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) CIFAM
Łożysko koła DR!VE+ Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) DR!VE+
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) HART
Łożysko koła IPD Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) IPD
Łożysko koła JP GROUP Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) JP GROUP
Łożysko koła LUCAS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) METELLI
Łożysko koła MEYLE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) MEYLE
Łożysko koła MOOG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) MOOG
Łożysko koła NSK Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) RUVILLE
Łożysko koła SBS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) SBS
Łożysko koła SIDAT Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) SIDAT
Łożysko koła SKF Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) SKF
Łożysko koła SWAG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) SWAG
Łożysko koła VEMA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL 6.3 (109.018) sedan 250KM, 184kW, benzyna (1968.03 - 1972.08) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
904 270
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
904 270
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 16,6
Szerokość [mm]: 16,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 19,1
Średnica wewnętrzna [mm]: 31,8
Średnica zewnętrzna [mm]: 45,2
Średnica zewnętrzna [mm]: 59,1
Szerokość 2 [mm]: 15,5
Szerokość 2 [mm]: 15,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze