Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BLUE PRINT
Łożysko koła BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BTA
Łożysko koła FAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) FAG
Łożysko koła FLENNOR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) FLENNOR
Łożysko koła HART Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) HART
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) IPD
Łożysko koła KAWE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) KAWE
Łożysko koła LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) MAPCO
Łożysko koła METALCAUCHO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) METALCAUCHO
Łożysko koła MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) MEYLE
Łożysko koła MOOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) NIPPARTS
Łożysko koła NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) NK
Łożysko koła NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) NPS
Łożysko koła OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) OPTIMAL
Łożysko koła OYODO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) OYODO
Łożysko koła QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) RUVILLE
Łożysko koła SBS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) SBS
Łożysko koła SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) SNR
Łożysko koła TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) VAICO
Łożysko koła VEMO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4719003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4719003
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Szerokość [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J4709007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4709007
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,00
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34,92
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  21,43
Szerokość 1 [mm]:  18,28
Szerokość 2 [mm]:  18,28
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  J9420000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze