Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) BREDA LORETT
Łożysko koła FAG Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) FAG
Łożysko koła GSP Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) GSP
Łożysko koła HART Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) HART
Łożysko koła IPD Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) IPD
Łożysko koła JP GROUP Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) JP GROUP
Łożysko koła KAWE Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) KAWE
Łożysko koła MAPCO Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) METZGER
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) MOOG
Łożysko koła NK Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) NK
Łożysko koła NSK Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 (996) 3.6 GT3 coupe 381KM, 280kW, benzyna (2003.03 - 2005.08) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

0 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze