Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła IPD do Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) BENDIX
Łożysko koła BREDA LORETT Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) BREDA LORETT
Łożysko koła FAG Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) FAG
Łożysko koła GSP Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) GSP
Łożysko koła HART Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) HART
Łożysko koła IPD Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) IPD
Łożysko koła KAWE Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) KAWE
Łożysko koła METZGER Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) METZGER
Łożysko koła MOOG Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) MOOG
Łożysko koła NK Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) NK
Łożysko koła NSK Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche BOXSTER (987) 2.7 kabriolet 245KM, 180kW, benzyna (2006.07 - 2009.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-1225
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-1225
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-1226
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-1226
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze