Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NK do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SKF
Łożysko koła MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SNR
Łożysko koła GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GSP
Łożysko koła OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła ABAKUS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BTA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HART
Łożysko koła IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NSK
Łożysko koła QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VEMA
Łożysko koła VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TSI R 4motion Kombi 320KM, 235kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
754309
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
754309
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Szerokość [mm]:  84
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,5
Ciężar netto [kg]:  3,25
Średnica flanszy [mm]:  136,5
Rozstaw srub mocujących:  112
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
754742
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
754742
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,5
Ciężar netto [kg]:  3,51
Rozstaw srub mocujących:  112
Ciężar netto [kg]:  3,4
Średnica flanszy [mm]:  136,5
Ilość zębów obręczy ABS:  86
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 833,00 zł
463,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze