Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika HOFFER do Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Ford FIESTA II (FBD) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1985.01 - 1989.11) WALKER PRODUCTS
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7517355
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7517355
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze