Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Piasta koła FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GSP
Piasta koła MAPCO Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Piasta koła METZGER Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła SWAG Audi A6 C8 (4A2) 2.0 sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9262002K
dostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9262002K
Jednostka:
szt
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 323,00 zł
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9262002
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9262002
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9342004K
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9342004K
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Rozstaw srub mocujących:  112
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  42
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze