Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METALCAUCHO do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła BENDIX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła GSP Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAPCO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90659
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
90659
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Specyfikacje asortymentowa:  Montowany wczesniej
Szerokość 1 [mm]:  40,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  102
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 817,00 zł
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze