Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METALCAUCHO do Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FAG
Piasta koła SWAG Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła A.B.S. Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BIRTH Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła DAYCO Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FEBEST Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SNR
Piasta koła TOPRAN Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Bmw 1 (F40) M 135 i xDrive liftback 306KM, 225kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VEMA
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90469
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
90469
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  84
Średnica bębna hamulcowego:  67
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Średnica zewnętrzna [mm]:  143
Ilość otworów:  5
Średnica piasty koła [mm]:  91
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 416,00 zł
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze