Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPARTS do Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08)

Piasta koła FAG Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FAG
Piasta koła KAMOKA Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) KAMOKA
Piasta koła COMLINE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) COMLINE
Piasta koła DAYCO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) DAYCO
Piasta koła EUROREPAR Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IPARTS Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) IPD
Piasta koła METZGER Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) MOOG
Piasta koła NK Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) NK
Piasta koła OPTIMAL Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 3 coupe (E92) 328 xi coupe 234KM, 172kW, benzyna (2006.09 - 2008.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000559
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000559
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  85,00
Szerokość [mm]:  41,00
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000482
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000482
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  49,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  90,00
Szerokość [mm]:  45,00
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze