Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DYS do Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06)

Piasta koła FAG Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) FAG
Piasta koła DAYCO Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) DAYCO
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Piasta koła KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) KAMOKA
Piasta koła TOPRAN Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) TOPRAN
Piasta koła A.B.S. Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) A.B.S.
Piasta koła AUTLOG Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) AUTLOG
Piasta koła COMLINE Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) COMLINE
Piasta koła DYS Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) DYS
Piasta koła EUROREPAR Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) FEBEST
Piasta koła IPARTS Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) IPD
Piasta koła METZGER Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) METZGER
Piasta koła MOOG Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) MOOG
Piasta koła NK Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) NK
Piasta koła OPTIMAL Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) OPTIMAL
Piasta koła SWAG Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 3 Touring (E91) 330 i Kombi 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2012.06) VAICO
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-BM-9849
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
40-BM-9849
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Szerokość [mm]:  41
Ciężar [kg]:  1,013199
Do 100 dni na zwrot
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-BM-9726
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
41-BM-9726
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  147
Felga - ilosć śrub:  5
Ciężar [kg]:  3,093384
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze