Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBEST do Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła OPTIMAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DYS
Piasta koła ESEN SKV Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ESEN SKV
Piasta koła FAG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GSP
Piasta koła HART Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HART
Piasta koła IPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAWE
Piasta koła MAPCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METELLI
Piasta koła MOOG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MOOG
Piasta koła SKF Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SKF
Piasta koła SNR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SNR
Piasta koła SWAG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DAC37740045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
DAC37740045
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,785
Długożć opakowania [cm]:  7,4
Szerokość opakowania [cm]:  7,4
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze