Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) CIFAM
Piasta koła FAG Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) FAG
Piasta koła GSP Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) GSP
Piasta koła HART Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) HART
Piasta koła IPD Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) KAWE
Piasta koła LUCAS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) METELLI
Piasta koła MEYLE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) MOOG
Piasta koła NK Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) NK
Piasta koła NSK Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) NSK
Piasta koła OEM Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) OEM
Piasta koła OPTIMAL Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SBS
Piasta koła SKF Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SKF
Piasta koła SNR Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Bmw 6 (E24) 630 CS coupe 184KM, 135kW, benzyna (1976.04 - 1979.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6671 00
dostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6671 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,46
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,88
Szerokość 1 [mm]:  14,61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,75
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,13
Szerokość 2 [mm]:  16,76
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6492 10
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6492 10
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62,00
Szerokość 1 [mm]:  16,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  40,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  80,00
Szerokość 2 [mm]:  18,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6671 10
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6671 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  59,10
Szerokość 1 [mm]:  16,80
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  22,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  45,20
Szerokość 2 [mm]:  16,60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 220,00 zł
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze