Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła DYS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) DYS
Piasta koła FAG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) FEBEST
Piasta koła GSP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) GSP
Piasta koła IPD Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) IPD
Piasta koła MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) MOOG
Piasta koła NSK Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) NSK
Piasta koła RUVILLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1982.05 - 1987.06) RUVILLE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6492 10
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6492 10
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62,00
Szerokość 1 [mm]:  16,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  40,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  80,00
Szerokość 2 [mm]:  18,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6671 10
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6671 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  59,10
Szerokość 1 [mm]:  16,80
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  22,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  45,20
Szerokość 2 [mm]:  16,60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 220,00 zł
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze