Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła OPTIMAL Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) DYS
Piasta koła ESEN SKV Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) ESEN SKV
Piasta koła FAG Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) FLENNOR
Piasta koła GSP Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) GSP
Piasta koła HART Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) IPD
Piasta koła JP GROUP Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) JP GROUP
Piasta koła KAWE Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LEMFÖRDER Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) LEMFÖRDER
Piasta koła LUCAS Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) METELLI
Piasta koła METZGER Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) MOOG
Piasta koła NK Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) NK
Piasta koła NSK Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) SBS
Piasta koła SKF Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) SKF
Piasta koła SNR Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) SNR
Piasta koła TIMKEN Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) TIMKEN
Piasta koła TRICLO Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) TRICLO
Piasta koła TRISCAN Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 6 (E24) M 635 CSi coupe 286KM, 210kW, benzyna (1984.04 - 1988.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6492 60
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6492 60
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,00
Szerokość [mm]:  42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6671 60
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6671 60
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  139,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  37,00
Szerokość [mm]:  64,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 677,00 zł
366,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze