Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SKF do Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06)

Piasta koła AL-KO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) AL-KO
Piasta koła BORG & BECK Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) BORG & BECK
Piasta koła DR!VE+ Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) DYS
Piasta koła FAG Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) FAG
Piasta koła GSP Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) GSP
Piasta koła IJS GROUP Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) IPD
Piasta koła LUCAS Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) LUCAS
Piasta koła MAPCO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MOOG
Piasta koła SKF Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) SKF
Piasta koła SNR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) SNR
Piasta koła VAICO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
VKBA 1319
dostępny
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 1319
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze