Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) DYS
Piasta koła FAG Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) FLENNOR
Piasta koła GSP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) GSP
Piasta koła HART Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) IPD
Piasta koła JP GROUP Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) JP GROUP
Piasta koła KAWE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) LUCAS
Piasta koła MAPCO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) METELLI
Piasta koła METZGER Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) MOOG
Piasta koła NK Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) NK
Piasta koła NSK Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) NSK
Piasta koła OEM Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) OEM
Piasta koła OPTIMAL Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) SBS
Piasta koła SKF Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) SKF
Piasta koła SNR Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) SNR
Piasta koła TIMKEN Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) TIMKEN
Piasta koła TOPRAN Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 7 (E23) 745 i sedan 252KM, 185kW, benzyna (1980.04 - 1983.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 030
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  16,6
Szerokość [mm]:  16,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,1
Szerokość 2 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
900 072
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
900 072
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze