Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAG
Piasta koła ABAKUS Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła CIFAM Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła FEBEST Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPD
Piasta koła MAXGEAR Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Piasta koła SWAG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-1225
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-1225
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  137
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 319,00 zł
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-1191
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-1191
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  138,80
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  67,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  98,00
Szerokość 2 [mm]:  44,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze