Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MEYLE do Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła NTY Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) NTY
Piasta koła A.B.S. Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) ABAKUS
Piasta koła COMLINE Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) COMLINE
Piasta koła FEBEST Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) FEBEST
Piasta koła KAMOKA Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) KAMOKA
Piasta koła KAWE Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) MOOG
Piasta koła NK Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) NK
Piasta koła TRISCAN Chrysler SEBRING kabriolet (JS) 3.5 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (2007.05 - 2010.12) TRISCAN
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
32-14 752 0004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
32-14 752 0004
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  140
Średnica otworu [mm]:  114,3
Felga - ilosć śrub:  5
Rodzaj mocowania:  Mocowanie 4-punktowe
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 592,00 zł
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze