Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAWE do Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MEYLE Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) MEYLE
Piasta koła A.B.S. Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) A.B.S.
Piasta koła AUTOMEGA Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) BENDIX
Piasta koła DAYCO Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) DAYCO
Piasta koła FEBEST Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) FEBEST
Piasta koła JP GROUP Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) JP GROUP
Piasta koła KAWE Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) KAWE
Piasta koła MAPCO Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) MAXGEAR
Piasta koła NSK Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) NSK
Piasta koła NTY Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) NTY
Piasta koła OPTIMAL Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) OPTIMAL
Piasta koła SNR Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) SNR
Piasta koła TRISCAN Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) TRISCAN
Piasta koła VAICO Citroën AX (ZA-_) 1.4 Allure liftback 65KM, 48kW, benzyna (1992.08 - 1994.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 10123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 10123
Szerokość [mm]:  32
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 10234
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 10234
Wysokość [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze