Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) BTA
Piasta koła DR!VE+ Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) DR!VE+
Piasta koła FAG Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) FAG
Piasta koła FEBEST Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) FLENNOR
Piasta koła GSP Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) GSP
Piasta koła HART Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) IJS GROUP
Piasta koła IPD Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) IPD
Piasta koła KAWE Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) KAWE
Piasta koła LUCAS Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) LUCAS
Piasta koła MAPCO Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) MOOG
Piasta koła NK Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) NK
Piasta koła NSK Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) NSK
Piasta koła OPTIMAL Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) RUVILLE
Piasta koła SBS Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) SBS
Piasta koła SIDAT Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) SIDAT
Piasta koła SNR Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) SNR
Piasta koła TRISCAN Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) TRISCAN
Piasta koła VAICO Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) VAICO
Piasta koła VEMA Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) VEMA
Piasta koła VEMO Citroën XM (Y3) 2.0 i Turbo liftback 141KM, 104kW, benzyna (1992.09 - 1994.06) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK1412
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK1412
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  39
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  84,02
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9240010
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9240010
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  9
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze