Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JPN do Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Piasta koła BENDIX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BENDIX
Piasta koła BTA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BTA
Piasta koła ESEN SKV Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ESEN SKV
Piasta koła FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPARTS
Piasta koła IPD Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPD
Piasta koła JPN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JPN
Piasta koła MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) METZGER
Piasta koła MOOG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MOOG
Piasta koła NPS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NPS
Piasta koła NTY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NTY
Piasta koła OPTIMAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) QFIX
Piasta koła RUVILLE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) RUVILLE
Piasta koła SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SASIC
Piasta koła SNR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SNR
Piasta koła SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SWAG
Piasta koła TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TOPRAN
Piasta koła VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VAICO
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20L9081-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
20L9081-JPN
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  37,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  25,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze