Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FAG
Piasta koła METALCAUCHO Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła OPTIMAL Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SKF Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła COMLINE Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła EUROREPAR Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FEBI BILSTEIN Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GSP
Piasta koła IPARTS Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) IPARTS
Piasta koła MOOG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NSK Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NSK
Piasta koła SWAG Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOPRAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6300 30
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6300 30
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  37,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  72,00
Szerokość [mm]:  37,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6308 40
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6308 40
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  37,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  72,00
Szerokość [mm]:  37,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6310 80
dostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6310 80
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  25,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  55,00
Szerokość [mm]:  43,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze