Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NPS do Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła GSP Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła NIPPARTS Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NPS Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) NPS
Piasta koła RUVILLE Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Daewoo REXTON (GAB_) 3.2 V6 SUV 220KM, 162kW, benzyna (2002.04 - obecnie) SNR
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
S471G01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S471G01
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Wysokość zabudowy:  45
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
S470G02
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S470G02
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  28
Specyfikacja:  5 goujons
Specyfikacja:  MOYEUX
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  160
Liczba otworów do mocowania:  3
Specyfikacja:  fiche carree
Specyfikacja:  5 ECROUS
Wysokość zabudowy:  86
Rozstaw srub mocujących:  105,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze