Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DYS do Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BLUE PRINT Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) BLUE PRINT
Piasta koła NTY Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) NTY
Piasta koła A.B.S. Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) ACKOJA
Piasta koła DYS Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) GSP
Piasta koła HART Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) HART
Piasta koła JPN Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) JPN
Piasta koła KAMOKA Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) KAMOKA
Piasta koła KAWE Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) MOOG
Piasta koła NK Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) NK
Piasta koła SWAG Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) SWAG
Piasta koła TRISCAN Dodge CALIBER 2.0 CRD liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.06 - 2011.11) TRISCAN
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-MI-9640
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
41-MI-9640
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  140
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica wewnętrzna [mm]:  80
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Szerokość [mm]:  60
Ciężar [kg]:  0,000414
Do 100 dni na zwrot
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-CH-9886
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
40-CH-9886
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica wewnętrzna [mm]:  43
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Szerokość [mm]:  40
Ciężar [kg]:  0,825163
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze