Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) BENDIX
Piasta koła BTA Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) BTA
Piasta koła ESEN SKV Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła HART Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) HART
Piasta koła JPN Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) JPN
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) METZGER
Piasta koła MOOG Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) MOOG
Piasta koła NK Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) NK
Piasta koła NTY Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) OPTIMAL
Piasta koła SKF Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) SKF
Piasta koła VAICO Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) VAICO
Piasta koła VEMO Dodge CHARGER 2.7 sedan 192KM, 141kW, benzyna (2006.04 - 2010.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 390
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 390
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Szerokość [mm]:  60
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
905 429
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
905 429
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 607,00 zł
328,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 380
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  93,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  37
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 935,00 zł
534,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze