Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła QUINTON HAZELL do Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie)

Piasta koła A.B.S. Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BLUE PRINT Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła COMLINE Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) COMLINE
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła METZGER Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SKF
Piasta koła SWAG Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) VAICO
Piasta koła VEMA Fiat TALENTO Autobus (296_) 2.0 EcoJet Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB1669
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB1669
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica zewnętrzna [mm]:  143
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze