Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10)

Piasta koła FAST Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) FAST
Piasta koła NTY Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) NTY
Piasta koła BENDIX Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) BORG & BECK
Piasta koła DAYCO Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) DAYCO
Piasta koła ESEN SKV Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) ESEN SKV
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) GSP
Piasta koła HART Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) HART
Piasta koła IJS GROUP Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) IJS GROUP
Piasta koła JPN Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) JPN
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) MOOG
Piasta koła NSK Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) NSK
Piasta koła OEM Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) OEM
Piasta koła OPTIMAL Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) OPTIMAL
Piasta koła SNR Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SNR
Piasta koła SWAG Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) SWAG
Piasta koła VAICO Fiat TIPO (160_) 2.0 liftback 116KM, 85kW, benzyna (1990.10 - 1992.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R158.36
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R158.36
Jednostka:
szt
Moment dokrecenia [Nm]:  280
Masa [g]:  750
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72,04
Szerokość 1 [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R158.22
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R158.22
Jednostka:
szt
Moment dokrecenia [Nm]:  280
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  117
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Szerokość 1 [mm]:  60
Ilość otworów:  4
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze