Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ABAKUS do Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła DAYCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GSP
Piasta koła MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MEYLE
Piasta koła A.B.S. Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BIRTH Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła DYS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DYS
Piasta koła ESEN SKV Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła JPN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KAWE
Piasta koła LUCAS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAPCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SNR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:ABAKUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
141-03-066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
141-03-066
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Ilość części [-częściowy]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
141-01-250
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
141-01-250
Jednostka:
szt
Liczba otworów do mocowania:  5
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze