Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła COMLINE do Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła DENCKERMANN Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) DENCKERMANN
Piasta koła SKF Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) SKF
Piasta koła A.B.S. Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) A.B.S.
Piasta koła BORG & BECK Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) CIFAM
Piasta koła COMLINE Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) COMLINE
Piasta koła DYS Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) DYS
Piasta koła ESEN SKV Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) ESEN SKV
Piasta koła GSP Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) GSP
Piasta koła IPARTS Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) IPARTS
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) METELLI
Piasta koła MOOG Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) MOOG
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 2.5 D Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.10 - 1991.03) QUINTON HAZELL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CBK119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CBK119
Szerokość 1 [mm]:  17,2
Szerokość 2 [mm]:  21
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  96,9
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  50,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  57,1
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CBK134
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CBK134
Szerokość [mm]:  16
Średnica wewnętrzna [mm]:  31
Średnica zewnętrzna [mm]:  59
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze