Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Piasta koła FAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Piasta koła METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FD-WB-12974
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
FD-WB-12974
Wysokość 1 [mm]:  125,5
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  215,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  87,5
Długożć opakowania [cm]:  28
Szerokość opakowania [cm]:  27
Wysokość opakowania [cm]:  18
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze