Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła NSK Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła JAPANPARTS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) JAPKO
Piasta koła A.B.S. Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła AISIN Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) AISIN
Piasta koła ASHIKA Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) BTA
Piasta koła FEBEST Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) KAWE
Piasta koła METALCAUCHO Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła NIPPARTS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) NPS
Piasta koła NTY Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) NTY
Piasta koła SERVICE PARTS Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) SERVICE PARTS
Piasta koła TRISCAN Infiniti M (Y51) 35h sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.04 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
762252
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
762252
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Ciężar netto [kg]:  3,8
Rozstaw srub mocujących:  114,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze