Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPKO do Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła NSK Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła JAPANPARTS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) JAPKO
Piasta koła SNR Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła AISIN Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) AISIN
Piasta koła ASHIKA Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BTA
Piasta koła DOKUJI Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) DOKUJI
Piasta koła FEBEST Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KAWE
Piasta koła METALCAUCHO Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NPS
Piasta koła NTY Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NTY
Piasta koła SERVICE PARTS Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) SERVICE PARTS
Piasta koła TRISCAN Infiniti M (Y51) 37 sedan 320KM, 235kW, benzyna (2010.03 - obecnie) TRISCAN
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
411022
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
411022
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Wysokość zabudowy:  93
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Liczba otworów do mocowania:  5
Rozstaw srub mocujących:  68
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 492,00 zł
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze