Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła QUINTON HAZELL do Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BENDIX Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) BORG & BECK
Piasta koła MOOG Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Jaguar XJ coupe 4.2 coupe 249KM, 183kW, benzyna (1973.09 - 1978.10) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB197C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB197C
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  59,25
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34,9
Szerokość 1 [mm]:  16,7
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  45,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  21,8
Szerokość 2 [mm]:  16,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze