Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ASHIKA do Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) BTA
Piasta koła DR!VE+ Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) JAPKO
Piasta koła KAWE Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAXGEAR Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NSK Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TIMKEN Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Jeep WRANGLER III (JK) 2.8 CRD samochód terenowy otwarty 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.11 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-19023
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-19023
Jednostka:
szt
Wysokość zabudowy:  87
Średnica wewnętrzna [mm]:  33
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Liczba otworów do mocowania:  5
Rozstaw srub mocujących:  75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 664,00 zł
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze