Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) BTA
Piasta koła DR!VE+ Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) ESEN SKV
Piasta koła FEBI BILSTEIN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) IPD
Piasta koła KAWE Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) MOOG
Piasta koła NSK Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) NSK
Piasta koła NTY Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) RUVILLE
Piasta koła SKF Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) SKF
Piasta koła SNR Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) SNR
Piasta koła SWAG Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) SWAG
Piasta koła TIMKEN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) TRISCAN
Piasta koła VEMO Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
172492
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172492
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  49,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  32,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  100,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  5,110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez funkcji stop
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 577,00 zł
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze