Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła do Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie)

Piasta koła FAG Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) FAG
Piasta koła ACKOJA Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła BORG & BECK Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła ESEN SKV Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FAI AUTOPARTS Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JPN Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) JPN
Piasta koła KAWE Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) KAWE
Piasta koła METZGER Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) SKF
Piasta koła TRISCAN Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Kia CEED (CD) 1.6 CRDi 136 Eco-Dynamics+ liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.12 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

35 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
190007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
190007
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
190040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
190040
Wysokość [mm]:  61
Masa [g]:  2882
Gwint zewn. 1 [mm]:  M 12X1,5
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:  M 12X1,25
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Średnica bębna hamulcowego:  76
Średnica piasty koła [mm]:  67
Materiał:  Stal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z czujnikiem temperatury
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1597
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1597
Wymiar gwintu:  M12x1.5
Ilość zębów obręczy ABS:  92
Szerokość 1 [mm]:  73
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  139
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  74
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1596
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1596
Wymiar gwintu:  M12x1.5
Ilość zębów obręczy ABS:  92
Szerokość 1 [mm]:  73
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  139
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  82
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CHA403
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CHA403
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze