Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła BLUE PRINT Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła DENCKERMANN Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła FEBEST Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) GSP
Piasta koła NK Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) NK
Piasta koła QUINTON HAZELL Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) SKF
Piasta koła SWAG Kia CERATO IV sedan (BD, BDM) 2.0 MPi sedan 150KM, 110kW, benzyna (2018.02 - obecnie) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
753420
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
753420
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Ciężar netto [kg]:  0,79
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze