Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ASHIKA do Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SNR
Piasta koła ASHIKA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła DAYCO Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FAG Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) HART
Piasta koła KAVO PARTS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła MAXGEAR Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła VAICO Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D200 SD4 4x4 samochód terenowy zamknięty 200KM, 147kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) VAICO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-29074
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-29074
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  31
Rozstaw srub mocujących:  70
Średnica zewnętrzna [mm]:  158,5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze