Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ASHIKA do Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) FAG
Piasta koła IJS GROUP Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) IJS GROUP
Piasta koła KAMOKA Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) KAMOKA
Piasta koła A.B.S. Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) ASHIKA
Piasta koła AUTOMEGA Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BENDIX
Piasta koła BIRTH Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BIRTH
Piasta koła BLUE PRINT Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) BTA
Piasta koła CIFAM Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) CIFAM
Piasta koła COMLINE Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) COMLINE
Piasta koła DAYCO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) DR!VE+
Piasta koła DYS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) DYS
Piasta koła EUROREPAR Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) GSP
Piasta koła HART Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) HART
Piasta koła IPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) IPARTS
Piasta koła IPD Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) JAPKO
Piasta koła JP GROUP Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) JP GROUP
Piasta koła KAWE Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) KAWE
Piasta koła LUCAS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) LUCAS
Piasta koła MAPCO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) METELLI
Piasta koła METZGER Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) METZGER
Piasta koła MEYLE Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) MEYLE
Piasta koła MOOG Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) MOOG
Piasta koła NK Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) NK
Piasta koła NSK Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) NSK
Piasta koła NTY Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) NTY
Piasta koła OPTIMAL Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) RUVILLE
Piasta koła SBS Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) SBS
Piasta koła SIDAT Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) SIDAT
Piasta koła SKF Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) SKF
Piasta koła SNR Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) SNR
Piasta koła SWAG Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) SWAG
Piasta koła TRISCAN Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) TRISCAN
Piasta koła VAICO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) VAICO
Piasta koła VEMA Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) VEMA
Piasta koła VEMO Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, benzyna (1998.02 - 2000.11) VEMO
Producent:ASHIKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-10023
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-10023
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  44
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Wysokość [mm]:  37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-29071
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-29071
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  28
Rozstaw srub mocujących:  114,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  139,2
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Felga - ilosć śrub:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-10024
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-10024
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  44
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Wysokość [mm]:  37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze