Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) COMLINE
Piasta koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) DR!VE+
Piasta koła DYS Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) DYS
Piasta koła EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) EUROREPAR
Piasta koła FAG Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) FAG
Piasta koła GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) GSP
Piasta koła HART Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) HART
Piasta koła IJS GROUP Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) IJS GROUP
Piasta koła IPD Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) JAPKO
Piasta koła LUCAS Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) LUCAS
Piasta koła MAPCO Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) METZGER
Piasta koła MOOG Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) MOOG
Piasta koła NK Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) NK
Piasta koła NTY Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) NTY
Piasta koła OEM Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) OEM
Piasta koła OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) RUVILLE
Piasta koła SKF Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) SKF
Piasta koła SNR Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) SNR
Piasta koła TIMKEN Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1992.11 - 1996.04) TIMKEN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0416
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0416
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  19,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 255,00 zł
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze