Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła RUVILLE do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HART
Piasta koła SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SNR
Piasta koła ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) GSP
Piasta koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 P400 MHEV 4x4 SUV 400KM, 294kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221677
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221677
Średnica [mm]:  96
Szerokość [mm]:  50
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
222031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
222031
Średnica wewnętrzna [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  158
Szerokość [mm]:  84
Liczba śrub:  5
Liczba otworów do mocowania:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze