Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) FAG
Piasta koła MAXGEAR Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła A.B.S. Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) BTA
Piasta koła FEBI BILSTEIN Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła NIPPARTS Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NTY Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) SKF
Piasta koła SWAG Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Lexus IS III (_E3_) 250 (GSE30_) sedan 208KM, 153kW, benzyna (2013.04 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1236
Tylko w połączeniu z:  BHN211
Tylko w połączeniu z:  FHN211
Szerokość 1 [mm]:  45
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  84
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze