Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPANPARTS do Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie)

Piasta koła ASHIKA Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła COMLINE Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) COMLINE
Piasta koła GSP Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) JAPKO
Piasta koła METZGER Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Mazda 2 (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G M Hybrid liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Producent:JAPANPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-20029
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-20029
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:  122
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Rozstaw srub mocujących:  100
Felga - ilosć śrub:  4
Do 100 dni na zwrot
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-29040
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-29040
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna [mm]:  122
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  26
Rozstaw srub mocujących:  92
Rozstaw otworów mocujących 1 [mm]:  72
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze