Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPKO do Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPANPARTS
Piasta koła ACKOJA Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BTA
Piasta koła FAG Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FAG
Piasta koła FEBEST Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FLENNOR
Piasta koła GSP Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) GSP
Piasta koła HART Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IPARTS
Piasta koła IPD Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IPD
Piasta koła JAPKO Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPKO
Piasta koła JPN Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NIPPARTS
Piasta koła NK Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NK
Piasta koła NPS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NPS
Piasta koła NSK Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NSK
Piasta koła OPTIMAL Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) SAKURA
Piasta koła SBS Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) SBS
Piasta koła SKF Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) SKF
Piasta koła SNR Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) SNR
Piasta koła TRISCAN Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (GD8P) liftback 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
413006
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
413006
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Wysokość [mm]:  38
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze