Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DAYCO do Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) SKF
Piasta koła METZGER Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) METZGER
Piasta koła A.B.S. Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła BTA Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) DAYCO
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FAG Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) GSP
Piasta koła KAWE Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2018.03 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1226
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1226
Jednostka:
szt
Ilość otworów wiertniczych:  32,00
Szerokość [mm]:  58,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm]:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 664,00 zł
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze