Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NPS do Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBEST Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) FEBEST
Piasta koła OPTIMAL Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) OPTIMAL
Piasta koła ABAKUS Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) BENDIX
Piasta koła CIFAM Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) CIFAM
Piasta koła DENCKERMANN Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) DENCKERMANN
Piasta koła EUROREPAR Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) EUROREPAR
Piasta koła FAG Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) FAG
Piasta koła GSP Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) GSP
Piasta koła HART Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) HART
Piasta koła IPARTS Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) IPARTS
Piasta koła KAMOKA Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) KAVO PARTS
Piasta koła MAPCO Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) METELLI
Piasta koła MOOG Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) MOOG
Piasta koła NPS Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) NPS
Piasta koła NTY Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) NTY
Piasta koła QFIX Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) QFIX
Piasta koła SKF Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) SKF
Piasta koła VEMO Mazda XEDOS 9 (TA) 2.5 (TA5P) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.09 - 2002.09) VEMO
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
M471A41
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M471A41
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Szerokość [mm]:  59,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  36,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  78,0
Liczba otworów do mocowania:  5
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Wysokość zabudowy:  79,6
Rozstaw srub mocujących:  67
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze