Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12)

Piasta koła FAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) FAG
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) DR!VE+
Piasta koła DYS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) DYS
Piasta koła GSP Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) GSP
Piasta koła IPD Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) IPD
Piasta koła NPS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) RUVILLE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0621
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0621
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze