Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NTY do Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BTA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BTA
Piasta koła FEBEST Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) FEBEST
Piasta koła GSP Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) GSP
Piasta koła JPN Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) JPN
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MAXGEAR
Piasta koła NTY Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NTY
Piasta koła SAKURA Mitsubishi ECLIPSE IV (DK_A) 3.8 coupe 267KM, 196kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) SAKURA
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KLT-MS-055
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
KLT-MS-055
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Ciężar netto [g]:  3191
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 437,00 zł
230,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze